duminică, 28 iunie 2009

Placebo... putin cam tarziu ce-i drept


Acum vreo 4 luni am decis ca am asteptat destul de mult timp pentru a-i vedea pe Brian Molko, Steve Forrest si Stefan Olsdal. Asa ca m-am interesat pe net si mi am cumparat bilet, zona B, la Romexpo pentru data de 21 iunie, la concert PLACEBO!

Prestatia lor de acum o saptamana a fost incredibila si chiar m-am tinut sa imi analizez starea provocata de concert intrucat ma asteptam sa fie un entuziasm de moment iar peste cateva zile sa intru in normal. Fortunately, m-au marcat profund si placut pentru foarte mult timp. Inca ii aud perfect vocea lui Molko prin tipetele din randul fanilor, care au fost practic innebuniti (cel putin din primele 15-16 randuri). Am citit ca am fost cam 6000-7000 persoane in seara aia dar initial mi s-au parut foarte putine, aprox. 1000. Care e adevarul, nu stiu dar daca astia au scris peste tot asa, asa o fi.

Revin la trairile exagerate pe care le-am avut.

Febra Placebo era clara, Brian, Stef si Steve chiar sunt niste artisti adevarati la modul ca transmit mesajul ala pacifist si lumea din jur trecuta prin filtrul lor emotional chiar arata superb. Pentru fiecare melodie care au cantat-o mi-am simtit picioarele cum se inmoaie, ba chiar pareau inexistente si ajungeam sub gardul ala :)). Probabil si pentru ca au fost (Brian si Stef) pentru a 2 -a oara in Romania, s-au simtit foarte relaxati, cel putin Brian care a fumat si a zis ca e "fericit ca se afla intr-o tara unde poate fuma pe scena pentru ca la ei in UK deja li se ia orice urma de libertate", a folosit ca si la alte concerte de anul asta adresarea "children of Romania" si a fost genial.. Chiar nu imi venea sa cred ca e atat de bun si nu ma refer strict din punct de vedere fizic, atitudinea, devotamentul pentru fani. Steve numai zic ca desi nu am fost prezenta a dat pe langa autografele dupa terminarea concertului, si imbratisari si *mwah mwah* stuff :)). M-am ofticat dar nu cred ca as fi rezistat dpdv al sanatatii oricum.

Cnad au cantat "Follow the cops back home", "Kitty Litter", "Come undone", " Black Eyed" "every me and every you" aproape ca am lesinat (si nu spun asta ca un act de teribilism).

PLACEBO, YOU ARE ALL THAT I REQUIRE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu