joi, 12 martie 2009

Azi pentru totdeauna

12 martie 2009

O zi care nu o vom uita prea curand.. Ce e asa special cu ziua asta?
Nimic care sa te schimbe pe tine... dar ne-a schimbat pe noi.

In ce fel?
In oameni ce cred in sperante si distractie!


Back.. back... back..
PLAY.

  • Ma trezesc in jur de 9 AM ca sa inchid alarma de la telefon. Aceeasi chestie se repeta si la 9.05 AM.. La un moment dat imi dau seama ca nu merita nimic sa-mi deranjeze somnul de frumusete si dorm pana la 10 si ceva. Primesc mesaj. Dau Reply. Mananca miere cu lingurita. Astept pe cineva. Cineva nu apare. Nu vrea sa apara... il las.
  • Ma pregatesc de scoala, vorbesc cu Corina sa ne intalnim la si 15. Ajung la si 25 (o intarziere nesemnificativa ce merita respect). Ne suna Ammy, ii raspund. Nu vine la prima ora.. "Daca nici ea nu vine, trebuie sa o astept!" imi zic cu un zambet inefabil pe buze.
  • Ajunge. Ne aprindem inca un "ajutor de discutii libere" si ne hotaram sa nu mergem la scoala... Doar am intarziat. "Nu avem chef de scoala... niciuna nu are, e clar, nu?" "Da, ma, dar ce facem cu absentele?" se continua discutia.. Pe partea cealalta a strazii le vedem pe Simo si Raly... cu mult dupa ce s-ar fi sunat in mod normal pentru prima ora de romana. Izbucnesc in ras. Ajung aproape de noi. "Aaaaaah, deci nici voi nu mergeti la scoala, huh? ce urat!" "Da... ce ora avem dupa asta? germana si franceza?" "Da.. " (cu mult dezgust in rostire si priviri) Imi vine cea mai buna idee de corupere! " Bai, norii aia va inspira voua scoala?" "Raluca, taci!" "Nu va mai suport!" " Ce frumos e afaraaaa, eu nu vreau scoala!" ... " Pai vedeti ... hai sa nu mergem!"
  • Clar. Plecam sa bem ceva cu gandul ca apoi sa mergem la film. Nu stim ce film e.. nu conteaza, oricum mergeam sa il vedem. Ne intalnim in respectivul local cu niste personaje cunoscute si dubioase. Barfa. Doar eram vreo 7 muieri... Plecam fericite spre cinema. Pe niste ganguri mult prea bine cunoscute si totusi mai colorate azi.
  • Ajungem, strangem banii.. "PESCUIT SPORTIV" - film romanesc, parea ca norocul nu prea ne surade si ne vom enerva dar deloc asa. Filmul se dovedeste destul de interesant.. cu actori romani cunoscuti, filmat din perspectiva apropiata -putin cam prea apropiata pentru ochii mei- si care trata dupa parerea Corinei : problema sexului a cuplurilor din Romania :)). Experienta se dovedeste una chiar extrem de placuta. 5 prietene la film. Spune totul. Rasete, comentarii, cuvinte perverse, tigari...etc. Filmul ne stimula :)). Desi tinea in program de la 15.00 la 17.00, se termina pe la 16.00 si ceva, dupa ce am indurat un frig coplesitor al salii neincalzite, desigur. Finalul brusc si neasteptat. Chiar daca initial voiam sa stam pana la 19.00, numai suportam frigul (nu ne-ar fi deranjat sa mai vedem inca o data filmul) .
  • Plecam. Alex trebuia sa vina sa o ia pe Ammy. Noi... nu stiam. Simona, realista, ne intreba unde mergem dupa ce pleaca Ammy. Nu aveam bani, cunostinte care ne-ar fi primit cu bratele larg deschise. Ce facem? intrebarea care o zguduia pe Simona. Am inceput sa dansam de frig. Ajunge Alex la fel de rapid cum si pleaca. O ia pe Ammy.. asta dupa ce m-am pus la cersit langa un gard de fier, iar Raly mi-a luat geanta ca sa nu bata la ochi. Incepe ea. Imi da 1,5 Ron.. singurii marunti care ii mai aveam. Experienta se dovedeste amuzanta dar dureroasa ca nu ne dadea nimeni... sa o iau ca pe un compliment ca nu arat ca o cersetoare sau ca pe o jignire ca nu am acest noroc? :)) Talentul nativ din cate se observa... nelipsit, dar hainele, parul, unghiile curate ma tradau. "Daca cersitul era legal... nu mergeam noi in centru.." "Daca era Craciun... mama, ziceam ca suntem de la nu stiu ce fundatie pentru ajutorarea copiilor saraci!"
  • Ne aflam la 3 minute de liceu. Sunam o prietena sa ne imprumute. Luam banii. Gasim alte cunostinte. Plecam spre acelasi local cu gandul de a ne incalzi. Bem un Pepsi si o apa plata...
  • Usor, usor ne raspandim.. ne facem de lucru in alta parte.. spre casa. Ramane stresul cu parintii, profesorii, rudele care probabil ne-ar fi putut vedea si motivarea absentelor.

Asa se termina o zi imposibil de uitat din viata noastra deloc banala si cretina.

Le consideram parte din placerile vietii, viata de liceu si anotimpurile sufletului.

Un comentariu:

  1. suntem crima ma .. deci clarrr!!!! am stabili no calls before school , ceva de genu sa ne intalnim sau alte chestii :)).. fiecare intra pe poarta liceului si numai iese =)) .. mereu ma corupeti :-< .. stioarfelorrrr >:P

    RăspundețiȘtergere